Search
Close this search box.

FAQ

FGA

Frequently Given Answers

Huren

Onze huurprijzen gelden voor drie dagen. Zondag tellen we niet mee (dus bijvoorbeeld vrijdag ophalen en maandag terugbrengen, wordt als 3 dagen huur beschouwd). Voor langere huurperiodes werken we met staffels:

  • 4-7 dagen: basisprijs x 1,5
  • 8-15 dagen: basisprijs x 2
  • 16-22 dagen: basisprijs x 3
  • 23-31 dagen: basisprijs x 4

Zeker! In tegenstelling tot andere verhuurfirma’s, hebben wij in onze magazijnen voldoende ruimte om het meubilair voor jou uit te stallen. Zo weet jij perfect wat je huurt. Je krijgt er onze persoonlijke service bovenop. We vragen wel vooraf een afspraak te maken zodat er zeker iemand aanwezig is om jou persoonlijk te ontvangen. Bel naar Tom op 0476/ 40 53 42 of mail naar [email protected]. Je vindt hier ook onze 75 decoratieve thema’s terug, evenals alles van klank en licht.

Een richtbudget geven is een onmogelijke zaak aangezien elk feest anders is en elke locatie en organisator zijn eigen wensen en eisen heeft. Wij maken steeds vrijblijvend een offerte na afspraak. Bel Tom op 0476/ 40 53 42 of mail naar [email protected].

Er zijn bij ons steeds drie mogelijkheden:

  • meubilair huren;
  • de volledige aankleding van jouw feest;
  • de volledige organisatie van jouw feest.

We hebben immers een mooi assortiment aan meubilair (togen, lounge, buffetten, statafels, barkrukken, stoelen, tafels, wanden, …) in twintig verschillende thema’s, 75 decoratieve thema’s, een uitgebreid gamma aan klank, licht, video en podia, custom made lichtletters, onze eigen drukkerij, enkele bands en DJ’s en onze eigen feestlocatie te Sint-Amands Puurs.

Voorraad

De stock op onze website is een momentopname. Indien het project het toelaat, kan het zijn dat we meerdere items bijkopen of maken om jouw feest tot in de puntjes te verzorgen.

Ons assortiment groeit dagelijks. We houden de website zo up-to-date mogelijk. Ben je op zoek naar iets specifieks, neem dan zeker contact met ons op. We bouwen immers vele elementen zelf en hebben ook steeds de beste adresjes om nieuwigheden te vinden. Wij houden zeker van een uitdaging!

Denk je aan een themafeest dat je nog niet op onze website vindt? Neem dan zeker contact met ons op. Indien mogelijk gaan we hier graag in mee.

Transport

Transportkosten zijn afhankelijk van de hoeveelheden en de grootte van de door jou gehuurde items. Deze worden vervoerd in een:

  • bestelwagen Renault Master;
  • camionnette met laadklep Renault Master Cargo (bak van 4,60m op 2,10m);
  • camion DAF (bak van 8,50m op 2,40m);
  • of met een trailer.

Denk eraan dat we voor het leveren & ophalen van de goederen 4x het traject dienen af te leggen. Dus de afstand van jouw locatie tot aan onze magazijnen dien je maal vier te doen.

Op basis van jouw gekozen items voegen wij het correcte transporttarief toe op jouw persoonlijke offerte.

Tuurlijk. Op voorwaarde dat je zorgt voor een adequaat voertuig, gepast materiaal om alles goed te beschermen (doeken, bubbelfolie) en gepast materiaal om alles te bevestigen (spanbanden, touw). Het gebruik van open aanhangwagens (remorques) staan we niet toe omdat deze onvoldoende bescherming bieden (tegen regen, wind, vuil…).

Hou er rekening mee dat veel van onze materialen in speciaal gemaakte (grote) kisten en karren zitten, waardoor je al gauw een camion of camionnette met laadklep nodig hebt.

Wanneer je een offerte aanvraagt, vermelden we steeds vrijblijvend onze transportkost.

Onze magazijnen bevinden zich te Broekstraat 142 in 9255 Buggenhout-Opstal.

Leveren

Standaardleveringen gebeuren van maandag tot vrijdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Leveringen na 18.00u en leveringen in het weekend moeten op voorhand aangevraagd worden. De toeslag (indien van toepassing) die we hiervoor aanrekenen staat op jouw offerte aangegeven.

Ja. De items worden standaard geleverd op het gelijkvloers en aan de ingang van de zaal. Leveringen op het 1e verdiep via lift of trap moeten op voorhand aangevraagd worden. Ook dient er duidelijk gecommuniceerd te worden over mogelijke moeilijkheden bij laden en lossen: trappen, smalle deuren, paden op kiezelstenen, … En over de mogelijkheid om tot aan de laad- en loszone te geraken met onze voertuigen.

Een contactpersoon moet ter plaatse aanwezig zijn om de juiste plaats aan te duiden of er moet op voorhand een plannetje naar [email protected] doorgestuurd worden. Eventuele extra kosten worden hierop berekend en doorgegeven.

Jazeker. We kunnen het meubilair bij levering ook meteen op de juiste plek plaatsen. Alles is mogelijk van volledige opbouw, afbouw tot afwerking van de geleverde items.

Hiervoor rekenen we een vergoeding van 35,00 euro excl. BTW/uur per medewerker. Het plaatsen van het meubilair op de juiste plek moet steeds op voorhand aangevraagd worden zodat wij onze planning kunnen opmaken.

Ophaling en retour van de materialen gebeurt steeds na afspraak aangezien wij geen standaard openingsuren hebben. Onze medewerkers zijn regelmatig op de baan om producties op te bouwen of af te bouwen of op plaatsbezoek.

Benieuwd naar onze decoratie?